Danmed Sp. z o.o. Sp. K.

Lek.

Konrad Chudy

O mnie

Specjalista ortopedii i traumatologii narządu ruchu. Ordynator Oddziału Ortopedycznego w Obornikach. Członek Polskiego Towarzystwa Ortopedii i Traumatologii Narządu Ruchu. Aktywny uczestnik wielu szkoleń oraz konferencji polskich i zagranicznych. W codziennej praktyce zawodowej udzielam porad ortopedycznych, a przede wszystkim zajmuję się operacyjnym leczeniem chorób narządu ruchu.

Leczone choroby

• ból kolana
  • złamania
  • łokieć tenisisty
  • zespół cieśni nadgarstka
  • zwyrodnienie stawów
  • ból barku
  • urazy
  • ból biodra
  • choroby zwyrodnieniowe

Edukacja

Uniwerytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu

Specjalizacje

Ortopedia i traumatologia narządu ruchu

Co mówią o mnie pacjenci

Opinie Twój Ortopeda

Bardzo kompetentny i miły lekarz. Wszystko spokojnie wyjaśnił, sprawdził i zbadał. Jeden bardzo zadowolona z wizyty

Dorota K.

Opinie Twój Ortopeda

Bardzo sympatyczny i kompetentny lekarz. Słucha pacjenta, zadaje pytania a po badaniu, wszystko w prosty sposób wyjaśnia. Polecam

Monika B.

Opinie Twój Ortopeda

Kompetentny i konkretny lekarz z doskonałym podejściem do pacjenta. Jasno odpowiada na pytania. Wizyta przebiegła bez stresu. Lekarz naprawdę godny polecenia!

Karolina